moaofanny

Alla inlägg under maj 2012

Av Fanny&Moa - 21 maj 2012 18:46

Sry dålig update! men har värkligen inte haft lust! Har märkt att Fanny inte heller bloggar längre så jag måste väll börja igen.....annars kommer denna bloggen oxå gå åt helvete som typ "alla" andra...Aja skit samma nu.

Jag slutar skolan om typ 18 dagar fett nice!   Så jag o Elvira ska åka in t stan på onsdag när vi ändå har studiedag....måste leta efter avslutnings klänning o skor   Elvira hade visst redan en klänning men hon följer me som smakråd   Men vet ej va jag ska skriva så jag länkar väll alla bloggar som jag läser lite då och då.

1. www.paow.se  

2. www.kissies.se 

3. www.nellieberntsson.se 

4. www.elviramattsson.devote.se 

5. www.jjuliabberglund.blogg.se 

6. www.kramamejnu.blogg.se 

7. www.duvetattjagalskardig.bloggsida.se eller www.duvetattjagalskardig.bloggplatsen.se (vet inte vilken hon bloggar på) 

8. www.nattstad.se/shirinelhage

9. www.andreaabenitez.blogg.se 

10. www.eemiliaaa.blogg.se

11. www.aboooutme.bloggsida.se 

12. www.elevating.blogg.se 

13. www.ponnysanning.se

14. www.carlssonpataket.se

15.  www.lizplaace.blogg.se 

 16.www.annamiantonssons.blogg.se 

Det finns fler men jag läser inte alla på samma dag utan läser max 5st varje dag kanske? vet faktiskt inte.

Men ni får hare så bloggar jag någon annan dag men ni kan ju räkna me dålig update eftersom att det suger att man måste blogga själv fast man ä 2 som ska göra de   

xoxo moa  

 

Av Fanny&Moa - 3 maj 2012 10:55

Sitter och har väldigt tråkigt eftersom att vi inte gör så mkt på dagarna!

Saknar dom där hemma som f*n   Men som tur är så  åker vi hem imorn ist!

Men jag kan säga såhär: åk bara t Tyskland om ni ska shoppa för det e as billigt o dom har snygga saker....men det finns typ inget att göra annars! Själv har jag typ bara köpt:

1 par röda låga converse för 60 euro och 1 par vita ballerina skor och 1 par blå jeans. Hittade nämligen inte så mkt. Men vi höres typ i helgen elr i veckan   

see yaa 

xoxo moa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards