moaofanny

Alla inlägg under april 2012

Av Fanny&Moa - 25 april 2012 19:45

Tjenare!!

Ska börja blogga mer nu igen    På lördag kl.04:00 åker jag och min kompis Anki ner t Tyskland!!! Fett nice asså Vi ska shoppa massor o sola o bada hela dagarna typ, kommer hem den 5 maj   Ska ta me lite skoljobb ner oxå. Här kommer typ en lista på vad jag ska köpa    

 

1. Röda låga converse

2. Shorts (svarta elr rosa)

3. Jeans ( svarta o blå)

4. Magtröjor (korta tjöjor som slutar vid naveln)

5.Navelpiercing

6.Smycken

7. Godiiiis

Det e typ det jag vet nu iaf, kommer nog hitta mer iaf   Det finns typ 5 affärer me bara converse i olika färger o mönster....och de bästa e att ett par converse typ bara kostar 30 euro   sjukt billigt!! Förresten de e typ 30 grader nere i Tyskland oxå!! Kommer hem lagom brun och me en massa nya saker!! Ska försöka mobilblogga om min mobil funkar där nere   annars hörs vi när jag kommer hem! 

 

P.s min kompis Anki kommer faktiskt från Tyskland..hon flyttade hit till Sverige i Juli 2011    

 

 

See yaa o hare riktigt gött här hemma i Sverige medans jag e borta!    

xoxo moa  

 

  

Visst ser de mysigt ut?   

.

Av Fanny&Moa - 20 april 2012 14:03

Har precis skrivit klart min novell och ska snart sluta skolan för dagen!

bloggar mer i helgen

see yaa

xoxo moa

Av Fanny&Moa - 16 april 2012 19:51

Jag tar en bloggpaus ett tag pga. att vi måste avliva min katt imorn! :'( hoppas att ni förstår hur jobbigt de e för mig! Han har funnits hos mig i hela mitt liv :'( så de e VÄLDIGT jobbigt för mig att ta farväl av min underbara kisse miss....... Får se när jag börjar igen.xoxo moa.

Av Fanny&Moa - 14 april 2012 09:07

Hej, har precis ätit frukost, eller precis och precis men för några minuter sen, idag ska jag vara med kompis igen, ska t.o.m sova där vi ska se på skräckfilmer eller andra filmer men tror skräckisar.

Aja igår så skulle jag och kompis igentligen åkt till jakan men hon hade ingen bussremsa så vi skulle gå dit, men när jag mötte henne så hade hon igen jacka och båda frös, så vi gick en prommis istället, sen stack vi till ICA och hon köpte två paket hallon, jag ingenting för att jag skull då äta bara om en liten stund.

Ni får hade det så jävla bra så hörs vi/ Fanny

Av Fanny&Moa - 13 april 2012 20:54

Tja bloggen, idag så har jag varit med min kompis, igår red jag en privathäst, hoppade för första gången på den, skitkul asså, javet onödigt inlägg men måste ju blogga.

Av Fanny&Moa - 13 april 2012 06:45

Nu drar jag o Nathalie t stallet   

See yaa   

xoxo moa  

Av Fanny&Moa - 12 april 2012 12:14

Igår var jag o Nathalie i Gamleby för jag skulle till tandläkaren och efter de drog vi t centrum o köpte nya nagelack (*stavning) sen åkte vi hem o fixade naglarna.....det blev olika flaggor...bild får ni ngn annan dag   

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, kanske kan cykla igen   imorn ska vi iaf dra t stallet för att hjälpa Elina me hästarna   kommer bli as roooligt!! får se om hon kan försöka låna Unik så vi kan rida   titta gärna in på Nathalie´s blogg: www.duvetattjagalskardig.bloggplatsen.se   Bloggar mer senare (tror jag) 

See yaa   

xoxo moa      

Av Fanny&Moa - 11 april 2012 13:20

Hej, idag ska jag vara med sara och om ingen i hennes familj e sjuk så ska jag sovva där ikväll.

Vi ska: se på film, ut med hundarna, äta snacks, prata, och andra saker.

Men nu ser jag på tv, förlåt att jag inte har bloggat på 1 vecka, men det kommer bli ändring på, lovar er !

Jag ska snart möta sara med viper och hennes grannars 2 hundar.

Men juste jag har ätit lunch, jag har så jävla tråkigt så jag vet inte vad jag ska ta vägen, önskar att jag hade en ponny eller en stor häst kunde jag åkt ut till stallet och rida,men nej här får man ingen häst här nej!

Ska publicera inlägget nu annars kan jag hålla på i en timme till med massa tråk, haha!


BYE Fanny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards